Bluediamond

Cos cumparaturi 0 PV | 0,00 Lei

Cosul este gol

MANUAL de afaceri Blue Diamond


MANUALUL DE AFACERI BLUE DIAMOND

Este important pentru fiecare Partener/ Dezvoltator De Afacere (în continuare Partener)  să citească și să cunoască conținutul Codului Etic (în continuare Codul) Blue Diamond și Regulile de conduită (în continuare Regulile) prevăzute în Manualul De Afaceri (în continuare Manualul), acestea viind o parte integrantă a contractului cadru de aderare. Toți partenerii Blue Diamond au obligația să respecte Codul și Regulile indiferent dacă Manualul a fost sau nu publicat în newsletter sau a ajuns la cunoștința acestora prin alte mijloace. Compania Blue Diamond își rezervă dreptul să anuleze în orice moment calitatea de Partener Blue Diamond a oricărui partener care a furnizat informații personale false sau a încălcat Regulile prevăzute în Manual. Partenerii cărora le-a fost anulat, reziliat numărul de înregistrare Blue Diamond își pierd toate drepturile și privilegiile, inclusiv în structura lor. Codul și Regulile sunt create pentru a asigura protecția drepturilor partenerilor și pentru a dicta cele mai înalte standarde de etică în afaceri, după care partenerii Blue Diamond trebuie să se conducă conform legislației țării în care își desfășoară activitatea.

 

  1. CODUL DE ETICĂ BLUE DIAMOND

În calitate de partener Blue Diamond sunt de acord să-mi desfășor afacerea Blue Diamond conform următoarelor principii.

  • Voi respecta toate Regulile de conduită prevăzute în Manual, precum și în alte publicații ale companiei. Voi respecta nu numai cuvintele, dar și spiritul acestor Reguli.
  • Principiul după care mă voi conduce în relațiile de afaceri cu partenerii, în calitate de partener Blue Diamond, este să îi tratez la fel de corect cum mi-ar plăcea mie însumi să fiu tratat.
  • Voi prezenta clienților produsele și oportunitățile Blue Diamond într-un mod cinstit și corect. Toate promisiunile și afirmațiile mele – în formă scrisă și verbală – referitor la produse și oportunități, vor fi în conformitate cu cele prezentate în publicațiile oficiale Blue Diamond. Voi compara produsele și oportunitățile Blue Diamond cu cele ale altor companii bazându-mă pe importanța furnizării informațiilor oficiale verificate.
  • Voi fi politicos și prompt la preluarea comenzilor și rezolvarea oricăror sesizări ale clienților.  În cazul necesității de înlocuire a produselor voi respecta procedurile indicate în sursele oficiale.
  • Voi îndeplini toate obligațiunile în calitate de partener Blue Diamond (Sponsor), prevăzute în publicațiile oficiale Blue Diamond.
  • Voi avea un comportament corespunzător celor mai înalte standarde etice ale companiei, care presupun onestitate, demnitate și responsabilitate.
  • În nici o circumstanță nu voi folosi rețeaua Blue Diamond pentru a comercializa alte produse, în afara celor aprobate de companie.
  • Voi respecta cu strictețe metoda vânzărilor directe agreată de companie și precizată în materialele publicate de către aceasta, fără să folosesc alte metode de distribuire a produselor.
  • Nu voi permite distribuirea informației cu conținut ambiguu, care benevol sau forțat, poate prezenta compania Blue Diamond, în societate, într-un mod negativ.
  • Voi respecta legislația țării mele, dar și a celorlalte țări, în care voi activa în cazul formării unei echipe internaționale.
  • În nicio circumstanță nu voi încerca să conving un partener să se mute dintr-o echipă Blue Diamond în altă echipă Blue Diamond.
  • În nicio circumstanță nu voi încerca să conving un partener Blue Diamond, din rețeaua mea sau din rețeaua altui partener Blue Diamond să renunțe la afacerea Blue Diamond în favoarea altei companii MLM sau Network Marketing.
  • În momentul în care un partener Blue Diamond îmi solicită să scriu o recenzie despre produse sau afacere la postarea sa în mediul online pe rețelele de socializare iar în urma recenziei, un client mă abordează în postarea respectivă, nu voi interveni cu raspunsul solicitat decât în sprijinul partenerului ce a facut postarea respectivă pentru a-i facilita recrutarea/ vânzarea, sau nu intervin deloc.
  • Atunci când descopăr în cadrul companiei Blue Diamond un partener cunoscut, îl voi încuraja să se implice în afacere și să ceară sprijinul liniei sponsoriale din care face parte.
  • În nicio circumstanță nu voi aborda în privat o persoană ce scrie și cere detalii într-o postare cu produsele sau afacerea Blue Diamond publicata pe rețelele de socializare de către un partener Blue Diamond.
  • Voi respecta cerințele Codului Etic și regulile de încheiere a Drepturilor și Condițiilor contractului de aderare. 

 

 

 

  1. REGULILE DE CONDUITĂ ALE CONSULTANȚILOR BLUE DIAMOND

  2. DEFINIȚII

А. «Partener Blue Diamond » – denumit în acest document și în continuare Partener ce achiziționează produse cu reducere și poate fi distribuitor de produse Blue Diamond.

«Dezvoltator De Afacere Blue Diamond» -- Partenerul ce dezvoltă afacerea Blue Diamond construind o rețea, indiferent de titlul și nivelul atins (inclusiv Lideri, Diamanți și calificări superioare).

  1. «Site-ul personal al Partenerului» este o extensie a siteului companiei Blue Diamond.
  2. «Linia de sponsorizare» include Partenerul, sponsorul său și toți ceilalți sponsori superiori.
  3. «Înscrieri Directe» se referă la toți Partenerii înregistrați prin codul de partener propriu indiferent de adâncimea în care au fost repartizați de sistem.

Е.  «Grupul» cuprinde întreaga structură a unui Partener, inclusiv Partenerii care au atins nivelul de Diamant sau calificări superioare, precum și structura acestora.

  1. «Publicațiile oficiale Blue Diamond » includ «Contractul cadru» (inclusiv Manualul De Afaceri), Catalogul, Cursurile/ Programele Educaționale pentru noii recruți și alte materiale publicate pe site-ul oficial al companiei.
  2. «Sponsor» – se referă la un Partenerul Blue Diamond care înregistrează un alt Partener prin intermediul codului propriu de partener.
    Cuvintele care încep cu literă mare, dar care nu sunt definite în această secțiune, au același înțeles ca în secțiunea anterioară.
  3. «Clona» - multiplicarea codului de partener prin intermediul companiei în vederea construrii unei noi rețele.

 

 

 

  1. ÎNREGISTRAREA

2.1. Pentru a deveni Partener Blue Diamond, candidatul are nevoie de o recomandare din partea altui Partener înregistrat prealabil (sponsor). În unele cazuri, când Partenerul se înregistrează direct pe siteul companiei fără sponsor, Blue Diamond are dreptul să repartizeze viitorul Partener în orice structură.

2.2. Înregistrarea unui Partener poate fi efectuată doar cu acordul personal al acestuia. Partenerul poate avea doar un singur număr de înregistrare care se poate Clona prin achiziția unei Clone de la companie.  

2.3. Blue Diamond își rezervă dreptul de a refuza înregistrarea sau reînregistrarea oricărui candidat.

2.4. Partenerul Blue Diamond poate deveni oricine a atins vârsta majoratului sau cu acordul prealabil în scris al părinților, părinților adoptivi sau tutorelui în cazul persoanelor cu vârsta de peste 14 ani.

2.5. Partenerul Blue Diamond poate să-și anuleze înregistrarea în decurs de 30 de zile din momentul înregistrării în calitate de Partener (sau alt termen prevăzut de legislație).

2.6. Partenerul Blue Diamond poate să-și anuleze înregistrarea în termen mai mare de 30 de zile din momentul înregistrării în calitate de Partener prin trimiterea unei notificări scrise companiei.

2.7. Contul Partenerului poate fi anulat de către companie după o perioadă de inactivitate (fără comandă) de 180 de zile și toate beneficiile sau bonusurile se pierd, iar dupa 365 de zile contractul se poate suspenda automat in situația nerespectării  condițiilor contractuale.

2.8. Contul Partenerului Blue Diamond expiră după 1 an și se prelungește din oficiu dacă s-au respectat clauzele din el și niciuna dintre părți nu o notifică pe cealaltă în legătură cu rezilierea lui.

2.9. Este indicat ca un candidatul pentru rolul de Partener să se înregistreze direct la una dintre cele mai apropiate rude (frate, soră, mamă, tată, copii) dacă unul dintre ei este deja Partener Blue Diamond.


2.10. Blue Diamond este în drept să anuleze codul Partenerului Blue Diamond în cazul încălcării Codului Etic sau ale Regulilor de Conduită prevăzute în Contractual Cadru sau Manualul De Afaceri.

2.11. Blue Diamond își rezervă dreptul de a suspenda beneficiile unui Partener și toate bonusurile și comisioanele pe perioada investigării încălcării prevederilor Manualului/Contractului Cadru.

2.12. Schimbarea datelor incorecte de înregistrare a Partenerului este posibilă numai cu acordul Blue Diamond în prezența circumstanțelor obiective. În cazul în care Partenerul prezintă date incorecte de înregistrare, Blue Diamond are dreptul să anuleze codul Partenerului.

 

 

  1. MĂSURI DE ÎMBUNĂTĂȚIRE A STABILITĂȚII STRUCTURILOR

3.1. Partenerilor Blue Diamond le este interzis să se reînregistreze în echipa altui sponsor. Reînregistrarea poate avea loc doar după anularea primului contract de înregistrare cu Blue Diamond și respectarea condițiilor enunțate în punctul 2.

3.2. În cazul în care un Partener și-a exercitat drepturile stabilite în p. 2 al acestui Manual și a reziliat contractul cu Blue Diamond, la reîngistrare în altă structură în perioada stabilită și specificată în Manual i se aplică reguli speciale pentru plăți și dezvoltarea noii structuri, stabilite în punctele 3.2.1 – 3.2.3.

3.2.1 Pentru a garanta siguranța afacerilor și a păstra integritatea structurilor pentru Dezvoltatorii De Afacere de nivel superior, niciun Partener al Dezvoltatorului De Afacere reînregistrat, care a fost în structura sa anterioară, nu poate fi reînregistrat în noua sa structură chiar și la îndeplinirea condițiilor de reziliere a contractului cu Blue Diamond. Partenerul reînregistrat are dreptul să-și construiască structura sa nouă invitând oameni noi, care nu au făcut niciodată parte din structura sa anterioară. Excepția de la această regulă poate fi aplicată doar rudelor apropiate ale Partenerului: soțul/soția, fratele/sora, tata/mama, copiii.

3.2.2 Blue Diamond își rezervă dreptul de a lua în considerare, la reînregistrarea Partenerului, toate premiile unice primite anterior pentru titlurile obținute. Plățile pentru aceleași titluri, repetat obținute, pot să nu fie efectuate. În afară de asta, compania își rezervă dreptul de a lua în considerare toate calificările Partenerului la luarea deciziei de a participa la orice eveniment și campanii de marketing ale companiei.

3.2.3 Blue Diamond își rezervă dreptul de a lua decizii în orice situație discutabilă în caz de încălcare a măsurilor care vizează îmbunătățirea stabilității structurilor.

3.3. Transferul unui Partener de la un sponsor la altul poate avea loc doar în cazuri speciale și exclusiv la decizia Blue Diamond.

3.4. Este interzis transferul unui grup personal de la un Partener la altul.

3.5. Partenerii pot să transfere codul lor de înregistrare în cadrul companiei doar rudelor apropiate – soțului, soției, părinților, copiilor, inclusiv și copiilor înfiați, prin intermediul unei cereri în scris aprobată de companie. Un Partener care a apelat la această procedură de transfer, poate să se înregistreze din nou în cadrul companiei respectând regulile enunțate în punctul 2.13.

3.6. În cazul decesului unui Partener, numărul lui de înregistrare poate fi moștenit de rudele apropiate (soțul/soția, părinții, copiii, inclusiv și cei înfiați) printr-o cerere scrisă în termen de  6 luni din ziua decesului. În caz contrar, numărul de înregistrare se anulează, iar plățile datorate decedatului urmează a fi acordate moștenitorilor de drept în modul și termenele stabilite de lege la prezentarea documentelor care atestă dreptul de a primi astfel de plăți.

 

 

  1. RESPONSABILITĂȚILE PARTENERULUI BLUE DIAMOND

Responsabilități comune

4.1. Partenerul  Blue Diamond trebuie să respecte toate legile, reglementările și normele de afaceri, aplicabile relației sale cu Blue Diamond, inclusiv prevederile legii fiscale care reglementează înregistrarea Partenerului/ Dezvoltator De Afacere în calitate de plătitor de contribuții, prezentarea rapoartelor și plata impozitelor corespunzătoare. Partenerul Blue Diamond se obligă să nu întreprindă acțiuni care ar putea compromite compania și numele său în ochii clienților și a societății.

4.2. Partenerul Blue Diamond trebuie să ia măsurile necesare pentru a asigura protecția datelor personale furnizate de cumpărători, clienți, alți Parteneri Blue Diamond în conformitate cu legislația țării în domeniul protecției datelor cu caracter personal.

 

 

Responsabilitățile Partenerului Blue Diamond în relație cu clienții

4.3. Partenerul Blue Diamond nu trebuie să comită acțiuni neloiale față de client, nici să-l inducă în eroare.

4.4. Chiar de la începutul interacțiunii cu clienții, Partenerii trebuie să se prezinte ca fiind Parteneri Blue Diamond și să le explice scopul pentru care au decis să interacționeze cu aceștia indiferent de modalitatea abordată: prin email, pe site, pe rețelele sociale etc. Partenerii Blue Diamond trebuie să indice clar statutul lor în cadrul companiei pentru a evita confuzia și pentru ca clienții să fie siguri că sunt contactați de un reprezentant oficial al companiei.  Statutul de Partener trebuie să fie indicat obligatoriu în toate scrisorile electronice, în cărțile de vizită, pe site-urile și paginile personale de pe rețelele sociale etc.

4.5. Partenerul Blue Diamond trebuie să furnizeze clienților informații corecte și depline în conformitate cu principiile comerțului echitabil, despre condițiile și modul de plată, despre funcționalitatea retururilor, despre modul de deservire și termenii de livrare. Partenerul Blue Diamond trebuie să ofere răspunsuri corecte și depline la toate întrebările clienților.

4.6. În cazul în care clientul nu este mulțumit de calitatea produselor și dacă produsele sunt potrivite pentru a fi puse din nou în vânzare, Partenerul Blue Diamond, într-un termen stabilit îi oferă clientului dreptul de a alege: fie să i se restituie banii pentru bunurile achiziționate cu condiția ca aceste bunuri să fie returnate, fie produsul să fie înlocuit cu un produs echivalent. Termenul stabilit trebuie să fie clar indicat și aplicat în mod egal atât vânzărilor directe cât și celor efectuate la distanță (prin telefon, prin poștă sau prin Internet).

4.7. La cumpărarea produselor, Partenerul Blue Diamond trebuie să prezinte clientului un formular pentru comandă, unde sunt indicate logo-ul companiei Blue Diamond, datele Partenerului Blue Diamond, inclusiv numele, adresa și numărul de telefon, toate condițiile esențiale de vânzare, condițiile și termenii de garanție (dacă produsele au termen de garanție, se indică condițiile ei, informația detaliată și limitările asociate procesului post-vânzare, denumirea și adresele organizațiilor care oferă garanția, termenul de garanție și condițiile de înlăturare a defectelor propuse clientului, în mod clar stipulate în formularul pentru comandă sau în alte acte care însoțesc produsul), restricțiile și condițiile de returnare ale produselor. Textul unde sunt stipulate toate condițiile trebuie să fie scris în mod clar și lizibil.

4.8. Partenerii Blue Diamond nu au dreptul să invoce declarații care nu sunt în concordanță cu declarațiile oficiale ale companiei Blue Diamond sau să le contrazică pe acestea, ducând în eroare astfel clienții.  

4.9. Partenerii Blue Diamond nu au dreptul să folosească comparații care pot fi înșelătoare sau incompatibile cu principiul concurenței loiale. Criteriile de comparație ar trebui să se bazeze pe fapte care pot fi confirmate și argumentate. Partenerii Blue Diamond nu au dreptul să comunice informații false despre oricare altă companie, activitatea acesteia sau produsele ei, în mod direct sau indirect.

4.10. Partenerii Blue Diamond trebuie să ofere clienților dreptul de a anula comanda într-un termen rezonabil și de a returna produsele livrate, dacă aceste produse sunt ca noi și pot fi puse din nou în vânzare.

4.11. Partenerii Blue Diamond trebuie să mențină legătura cu clienții prin comunicarea personală, prin telefon sau email în intervale de timp rezonabile și la ore potrivite, astfel încât să nu fie enervant. Partenerul Blue Diamond este obligat să înceteze demonstrarea sau prezentarea produselor la prima solicitare a clientului.

4.12. Partenerul Blue Diamond trebuie să furnizeze clienților informații corecte în conformitate cu principiile comerțului echitabil și principiile de protecție a persoanelor cu dizabilități, conform normelor legislației existente cum ar fi și cele cu privire la minori.

4.13. Partenerii Blue Diamond trebuie să respecte așteptările consumatorilor și să nu profite de lipsa de experiență și cunoștințe a acestora. Este interzis să se facă speculații referitor la vârstă, diferite boli, handicap psihic sau fizic, credulitate și competențe lingvistice slabe ale clienților.

4.14. Partenerii Blue Diamond nu au dreptul să încurajeze persoanele să cumpere produse pe baza unei declarații conform căreia prețul poate fi redus sau restabilit cu scopul de a orienta potențialii clienți ai Partenerului Blue Diamond spre cumpărături similare, dacă aceste reduceri depind de un eveniment special, care încă nu a avut loc.

4.15. Partenerul Blue Diamond trebuie să efectueze comenzile clienților în decurs de 30 de zile din data primirii comenzilor de la clienți.

 

 

Responsabilitățile Partenerului Blue Diamond în relație cu alți Parteneri Blue Diamond

4.16. Partenerii nu au dreptul să atragă candidații altor Parteneri în rețeaua lor și nici să se implice în activitatea altor structuri.

4.17. Partenerii Blue Diamond nu trebuie să denatureze informația referitoare la vânzările reale sau potențiale sau veniturile Partenerilor Blue Diamond. Orice informații referitoare la venituri și vânzări ar trebui să fie: (a) veridice, exacte și prezentate în așa fel încât să nu fie false, confuze sau încurcate și (b) fondate pe fapte argumentate și demonstrate pe piața respectivă. Partenerii potențiali ai companiei Blue Diamond (c) ar trebui să fie informați că vânzările și veniturile depind de însăși persoana și abilitățile sale, timpul alocat procesului de vânzare, eforturilor depuse și alți factori și de asemenea (d) să dispună de informațiile necesare pentru a putea rezonabil evalua posibilitățile sale de venit.

4.18. Partenerul Blue Diamond nu percepe plăți de la alți Parteneri pentru materiale sau servicii dezvoltate de Blue Diamond, cu excepția plăților pentru acoperirea cheltuielilor pentru întâlnirile sau training-urile de instruire ținute de Partenerii Blue Diamond.

Toate materialele promoționale, dezvoltate de Parteneri, trebuie să corespundă procedurilor și politicii Blue Diamond. Partenerii Blue Diamond care vând materiale publicitare, aprobate și permise de lege sau materiale pentru instruirea altor Parteneri Blue Diamond: (а) au dreptul să ofere doar materiale care corespund acelorași standarde implementate de Blue Diamond, (b) nu au dreptul să impună achiziționarea acestor materiale altor Parteneri Blue Diamond; (c) au dreptul să ofere Partenerului Blue Diamond ajutor în procesul de vânzare, rezonabil și echitabil, fără un profit substanțial, costul ar trebuie să fie echivalent cu costul materialelor similare, disponibile pe piață; și (d) au dreptul de a oferi informații despre politica retururilor în formă scrisă, similară cu politica retururilor dezvoltată de Blue Diamond.

4.19. Partenerii Blue Diamond ar trebui să comunice cu alți Parteneri Blue Diamond doar într-o manieră rezonabilă și la ore potrivite, pentru a nu deveni enervanți și agasanți.

4.20. Partenerul Blue Diamond nu trebuie să-și impună Partenerilor săi să facă comenzi prin intermediul său și nici să stabilească cantitatea minimă a comenzii sau sortimentul acesteia. Toți Partenerii pot plasa comenzi direct la Blue Diamond. Este important de reținut că taxele pentru păstrarea și livrarea produselor depind de cantitatea comenzii. Astfel încât, fiecare Partener trebuie să decidă în mod independent oportunitatea de plasare a comenzii / dacă își face sau nu stocuri de produse. Partenerii Blue Diamond nu au dreptul să solicite sau să încurajeze alți Parteneri să cumpere cantități nerezonabile de produse. Partenerul Blue Diamond nu trebuie să achiziționeze o cantitate mare de produse față de rata de așteptare a vânzărilor și cererile preconizate pe care le are stabilite.

4.21. Partenerul nu are dreptul să folosească bunurile, serviciile, materialele intelectuale, serviciile de consultanță și imaginea  companiei Blue Diamond pentru vânzarea altor produse cu excepția produselor aprobate oficial de companie.

4.22. În nicio circumstanță nu voi încerca să conving un partener să se mute dintr-o echipă Blue Diamond în altă echipă Blue Diamond.

4.23 În nicio circumstanță nu voi încerca să conving un partener Blue Diamond, din rețeaua mea sau din rețeaua altui partener Blue Diamond să renunțe la afacerea Blue Diamond în favoarea altei companii MLM sau Network Marketing.

4.24. În momentul în care un partener Blue Diamond îmi solicită să scriu o recenzie despre produse sau afacere la postarea sa în mediul online pe rețelele de socializare iar în urma recenziei, un client mă abordează în postarea respectivă, nu voi interveni cu raspunsul solicitat decât în sprijinul partenerului ce a facut postarea respectivă pentru a-i facilita recrutarea/ vânzarea, sau nu intervin deloc.

4.25. Atunci când descopăr în cadrul companiei Blue Diamond un partener cunoscut, îl voi încuraja să se implice în afacere și să ceară sprijinul liniei sponsoriale din care face parte.

4.26. În nicio circumstanță nu voi aborda în privat o persoană ce scrie și cere detalii într-o postare cu produsele sau afacerea Blue Diamond publicata pe rețelele de socializare de către un partener Blue Diamond.

4.27. Partenerii Blue Diamond nu au dreptul să denigreze fără temei produsele unei alte companii, planul de vânzări și marketing sau oricare altă particularitate a unei alte companii.

4.28. Partenerii Blue Diamond nu sunt angajați Blue Diamond. Atunci când prezintă oportunitatea Blue Diamond trebuie să sublinieze faptul că aceasta înseamnă desfășurarea unei afaceri independente și că nu este vorba de o ofertă pentru angajare.

4.29. Partenerii Blue Diamond nu au autoritatea să-și ia angajamente sau să-și asume obligații în numele companiei Blue Diamond. Aceștia vor despăgubi compania Blue Diamond pentru orice cheltuială sau daună produsă din nerespectarea oricăreia dintre aceste reguli.

4.30. Partenerul Blue Diamond nu are voie să comande produse în numele altui Partener, fără acordul acestuia.

4.31. Partenerul Blue Diamond este obligat să se asigure că toți Partenerii din grupul său personal își îndeplinesc obligațiile față de companie.

4.32. Sponsorul este responsabil pentru instruirea, dezvoltarea și motivarea partenerilor sponsorizați.

4.33. Partenerul Blue Diamond nu are voie să dea interviuri în presă, la TV, radio, reviste, nici să folosească pentru reclamă mijloace mass-media (inclusiv Internet, sms etc) utilizând numele companiei fără acordul prealabil în scris al Blue Diamond.

4.34. Partenerul Blue Diamond nu are dreptul să distribuie pe rețelele sociale informații despre companie, produse, serviciile oferite de aceasta, care duc în eroare clienții și ar periclita reputația companiei.

 

 

  1. ALTE REGULI ȘI POLITICI

5.1. Politica Blue Diamond nu permite delimitarea unor teritorii sau francize pentru desfășurarea activității. Nici un Partener Blue Diamond nu este autorizat să garanteze, să vândă, să aloce ori să transfere un astfel de teritoriu sau franciză. Orice Partener este liber să-și desfășoare afacerea în orice parte a țării.

5.2. Partenerul Blue Diamond trebuie să respecte faptul că Blue Diamond operează în anumite piețe și nu în toate țările din întreaga lume, respectând cu strictețe obligațiile sale de securitate a produselor, de înregistrare a produsului, de import și alte reguli, care se aplică pentru comerțul din țările respective. Blue Diamond nu poartă răspundere pentru orice daune, litigii sau creanțe rezultate din sau legate de comerțul transfrontalier realizat de Partenerii Blue Diamond în țări din afara piețelor pe care operează Blue Diamond. În acest caz, Blue Diamond îl va face răspunzător în totalitate pentru astfel de plângeri pe Partenerul Blue Diamond.

5.3. Partenerul Blue Diamond nu este angajat al companiei. Singurul titlu pe care poate să-l folosească pe cărțile de vizită, în alte materiale tipărite sau în email-uri este „Partener”, iar atunci când se califică “Lider/ Lider Executiv/ Director/ Rubin/ Diamant”

5.4. Materialele promoționale, pagina personală a Partenerului Blue Diamond sau oricare alte aplicații de pe rețelele sociale, susținute de Blue Diamond pot fi folosite conform specificațiilor fără o aprobare prealabilă. Partenerii Blue Diamond nu pot înregistra sau găzdui o pagină în mediul virtual cu un domeniu care include “Blue Diamond”. În schimb ei pot să publice recenzii pe site-ul oficial Blue Diamond, iar compania își rezervă dreptul de a aproba materialul înainte ca acesta să fie publicat. Regulile de Conduită ale Partenerilor în sfera online sunt enunțate în Anexa 1 .

5.5 Partenerul Blue Diamond nu are voie să folosească, fără acordul prealabil în scris al companiei Blue Diamond, numele, logo-ul sau sigla firmei Blue Diamond. Dacă a obținut consimțământul scris, Partenerul are dreptul să utilizeze numele, logo-ul sau sigla Blue Diamond în conformitate cu regulile stabilite de companie. Utilizarea simbolurilor corporatiste pe resursele Internet este reglementată în Anexa 1.

5.6. Partenerul Blue Diamond nu are dreptul să producă sau să procure din nici o altă sursă în afară de Blue Diamond, bunuri pe care este înscrisă marca sau logo-ul Blue Diamond, cu excepția cazului în care are aprobare în scris din partea Blue Diamond.

5.7. Toate materialele Blue Diamond tipărite, materialele video, fotografiile, imaginile sunt protejate prin dreptul de autor și nu pot fi reproduse în totalitate sau parțial de către nimeni, nici în materialele tipărite sau publicate pe Internet, fără aprobarea prealabilă scrisă de la Blue Diamond. Când drepturile de autor sunt folosite în mod legitim, este obligatoriu ca trimiterea la drepturile de autor Blue Diamond să se facă într-un mod vizibil și categoric. Alte reguli cu privire la utilizarea imaginilor și a altor materiale ale companiei în mediul online sunt enunțate în Anexa 1.

5.8. Partenerul Blue Diamond are dreptul să vândă sau să expună produsele Blue Diamond în locuri specializate pentru vânzarea cu amănuntul, în outlet-uri, magazine online, site-uri, platforme de licitații (de ex. site-urile care prezintă oferta zilei, Ebay.com) cu acordul scris al companiei.

5.9. Partenerii Blue Diamond nu au dreptul să plaseze automat postări pe forumuri cu altă tematică, să utilizeze programe pentru distribuirea mesajelor spam utilizatorilor care nu și-au dat consimțământul prealabil să primească astfel de mesaje. 

5.10. Nicio persoană, în nicio circumstanță, nu este autorizată să reambaleze sau să modifice în vreun fel ambalajul sau etichetarea produselor. Produsele Blue Diamond se vând numai în ambalajul lor original.

5.11. Produsele Blue Diamond nu cauzează nici un fel de probleme sănătății dacă sunt folosite în scopul pentru care au fost concepute și conform instrucțiunilor. Blue Diamond garantează calitatea înaltă a produselor sale și este gata să recompenseze pentru daunele provocate de utilizarea unui produs necalitativ. Compania nu poartă răspundere pentru situațiile în care problemele apărute sunt datorate neatenției, aplicării neglijente sau folosirii incorecte a produsului.

5.12. Blue Diamond își rezervă dreptul de a reține în orice moment orice valoare neachitată a facturii/facturilor unui Dezvoltator De Afacere din orice discount de volum sau bonus cuvenit acestuia în momentul în care se contată încălcarea regulamentelor prevăzute în Manual/ Contractul Cadru.

5.13. Blue Diamond are dreptul să schimbe prețurile produselor și gama de produse fără să anunțe în prealabil. Blue Diamond nu va acorda discount de volum, bonusuri sau orice altă compensație pentru eventualele pierderi survenite din cauza acestor schimbări sau a stocurilor zero de produse.

5.14. Blue Diamond își rezervă dreptul de a rambursa cheltuielile pentru achiziționarea produselor Partenerului doar în următoarele cazuri:

- retururile sunt efectuate în termenii stabiliți de companie;

- suma rambursării constituie plata efectuată de Partener după deducerea tuturor reducerilor, bonusurilor, recompenselor bănești și mai puțin costul de expediere al produsului returnat;

- produsele destinate rambursării, inclusiv materialele promoționale, trebuie să fie valabile pentru a fi puse din nou în vânzare.

În contextul prezentului punct, produsele care pot fi din nou puse în vânzare:

- nu trebuie să fie utilizate, deschise sau deteriorate;

- nu trebuie să fie expirate;

- trebuie să fie în catalogul Blue Diamond.

5.15. Dacă un Partener este implicat, legal sau ilegal, în orice fel de dispută sau activitate care poate influența negativ reputația companiei, respectivul Partener are obligația să informeze imediat compania Blue Diamond despre aceasta.

5.16. Blue Diamond își rezervă dreptul să extindă sau să revizuiască conținutul Manualului De Afaceri, criteriile de calificare sau Codul Eticii și Regulile de conduită Blue Diamond. 

 

 

  1. DREPTURILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE RUBINILOR BLUE DIAMOND

Adăugător la cerințele de bază, valabile pentru toți consultanții, următoarele reguli se aplică consultanților de la nivelul de Rubin și mai sus. Încălcarea oricărei dintre aceste reguli poate duce la pierderea acestui titlu și a tuturor privilegiilor legate de acesta, iar în situațiile excepționale la anularea numărului de înregistrare în calitate de Partener Blue Diamond.

6.1. Partenerul calificat la nivelul de Rubin/ Diamant (12 săptămâni din 15 consecutive) are obligația să se ocupe de Partenerii din grupul personal înregistrați direct sau de către linia sponsorială astfel:

а) să recruteze și să dezvolte continuu grupul personal stâng și drept;
b) să acorde ajutorul și sprijinul pentru motivarea Partenerilor grupului personal stâng și drept;

  1. c) să organizeze training-uri și întâlniri de motivare;
  2. d) să stabilească obiective și să monitorizeze realizarea acestora;
  3. e) să instruiască Partenerii pentru a-și dezvolta mai eficient afacerea;
  4. f) să ofere Partenerilor informații noi referitoare la diferite întâlniri, evenimente, training-uri și produse noi ale companiei;
  5. g) să participe la toate evenimentele organizate de compania Blue Diamond;
  6. h) să respecte Manualul fiind un exemplu pentru ceilalți Parteneri;

 

6.2. Un Rubin/Diamant Blue Diamond nu are dreptul să reprezinte oficial și alte companii cu vânzări directe sau network marketing.

6.3. În cazul în care soțul/soția sau rudele apropiate ale Rubinului/Diamantului (și anume: fratele sau sora, tatăl sau mama, copiii) sunt reprezentanți ale altei companii de vânzări directe sau network marketing, aceștia nu au dreptul să implice compania Blue Diamond în activitățile acelei companii. Rubinul/Diamantul al cărui soț/soție sau altă rudă apropiată activează în alte companii de vânzări directe sau network marketing, este obligat să informeze compania Blue Diamond în scris.

6.4. În cazul decesului unui Partener, codul acestuia poate fi moștenit de către una dintre cele mai apropiate rude prin condițiile stabilite de legislația în vigoare. Pentru asta este nevoie  de o cerere în scris adresată companiei Blue Diamond  nu mai târziu de 6 luni din ziua decesului, în caz contrar, numărul de înregistrare al rubinului dat va fi anulat. Moștenitorii trebuie să accepte și să fie de acord să îndeplinească toate cerințele și regulile care sunt obligatorii pentru Partenerii Blue Diamond.

6.5. Un Rubin/Diamant trebuie să respecte orice reguli adiționale sau instrucțiuni comunicate în scris de către compania Blue Diamond. 

 

  1. PROCEDURA DE RECLAMAȚII

Orice relatare/ plângere referitor la încălcarea acestui Cod Etic și a Regulilor de conduită din Manualul De Afaceri poate fi făcută la office@bluediamond.ro și adresa Diamantului în echipa căreia sunteți.

 

 

ANEXA 1. REGULILE DE CONDUITĂ ALE PARTENERILOR ÎN SFERA ONLINE

 

  1. INFORMAȚII ESENȚIALE

Acest Manual are scopul de a defini regulile de conduită ale Partenerilor în sfera online, reguli care nu permit încălcarea drepturilor de autor ale companiei Blue Diamond, inclusiv și legile și acordurile existente.

  1. DISPOZIȚII GENERALE

Compania le oferă Partenerilor oportunitatea de creare a paginilor personale pe site-ul Blue Diamond, numite și minisite-uri, care sunt instrumente online de vânzare și promovare a produselor și de construire a afacerii.  

De asemenea, Partenerii pot să-și creeze propriile site-uri pentru vânzarea și promovarea produselor Blue Diamond, cu condiția să informeze utilizatorii că site-ul lor nu este site-ul oficial al Companiei. 

  1. NUME DOMENIU

Partenerii nu au dreptul să utilizeze denumirea  «Blue Diamond» sau o altă imitație fonetică, pentru domeniul site-ului, aplicației mobile, a blogului, a canalului de găzduire video, a paginii pe rețelele sociale  (cum ar fi Facebook, Instagram, etc.).

Prin imitație fonetică se înțelege clonarea numelui de brand prin utilizarea literelor, sunetelor și cifrelor (schimbarea cu locul a cuvintelor, adăugarea sau ștergerea unei sau mai multe litere sau cifre din denumire), care imită sunetul sau ortografia aproape de original. Spre exemplu Blue Diamond – Bluee Dimond – BDimond – Blu Diamond și așa mai departe.  

Sintagma «Blue Diamond» poate fi utilizată în denumirea blogului, account-ului sau a unui grup pe rețelele sociale doar în cazul în care în această denumire se indică faptul că acest grup/pagină etc. nu este o sursă oficială a companiei.

 

  1. CERINȚELE CĂTRE DOMENIUL PARTENERULUI

Pe pagina principală a oricărui domeniu (site, blog, pagină sau grup pe rețelele sociale) sau într-o campanie promoțională trebuie să fie indicat clar și vizibil informația că proprietarul site-ului este Partener Independent Blue Diamond. La utilizarea logotipului sau a mărcii de brand Blue Diamond pe paginile principale ale domeniului trebuie să fie indicată  informația despre proprietarul site-ului în imediata apropiere a simbolurilor corporative.

Datele de contact ale Partenerului (minim numele și prenumele, adresa de email și numărul de telefon) trebuie să fie ușor accesibile vizitatorilor site-ului respectiv.

Dacă pe site-ul Partenerului există opțiunea de înregistrare atunci tot acolo trebuie să existe și informația clară și exactă despre faptul că înregistrarea se inițiază de către Partenerul Blue Diamond, nu de companie însăși. (spre exemplu «Înregistrare în echipa lui Dumitraș C.» ).

Regulile acestei secțiuni nu se aplică paginilor personale, blogurilor și site-urilor Partenerilor Blue Diamond care nu au legătură cu activitatea Partenerului în compania Blue Diamond.

 

 

  1. DESPRE CONȚINUT ȘI LINK-URI

La crearea site-ului personal, Partenerii nu au dreptul să copieze design-ul site-ului oficial Blue Diamond, pentru a evita posibilele neînțelegeri din partea vizitatorilor. 

La copierea materialelor postate pe rețelele sociale Blue Diamond, precum site-ul oficial Facebook, YouTube etc., este obligatoriu atașarea link-ul către sursa oficială a acestor materiale.

 

 

  1. POZE ȘI IMAGINI


Toate materialele Blue Diamond utilizate trebuie să fie de calitate/rezoluție înaltă.

  1. LOGO-UL BLUE DIAMOND

Logo-ul Blue Diamond poate fi folosit doar în acel format în care se folosește pe pagina oficială a companiei și numai ca antet sau subsol de pagină. Orice schimbare a logo-ului, inclusiv și animație, este interzisă. 

 

  1. PREZENȚA PARTENERILOR PE REȚELELE SOCIALE

Blue Diamond încurajează prezența Partenerilor pe bloguri, pe rețelele sociale și alte domenii online.  Partenerii își pot publica recenziile și comentariile despre produsele Blue Diamond, ținând cont de cerințele p. 1.3 în ceea ce privește fiabilitatea informațiilor ce țin de proprietățile produselor.  Compania Blue Diamond recomandă să utilizați butonul “Distribuie prietenilor” pe paginile oficiale online ale companiei pentru a afișa corect informația și link-urile către sursă.

 

 

 

 

 

  1. PROMOVAREA PE INTERNET

Partenerii se pot ocupa de promovare web cu condiția de a respecta cerințele enunțate în Regulile de Conduită în sfera online.

În reclama contextuală (spre exemplu, cu ajutorul serviciului Google Adwords):

  • Trebuie să reflecte faptul că este creată de un Partener independent Blue Diamond.
  • Partenerul nu are dreptul să utilizeze în cuvânte-cheie denumirea “Blue Diamond”, de asemenea nici altă imitație fonetică

În afară de asta, în timpul promovării web, Partenerul nu are dreptul:

  • Să atragă Parteneri înregistrați Blue Diamond prin intermediul newsletter-elor sau prin orice altă metodă.
  • Să plaseze automat postări pe forumurile care abordează alte tematici, utilizarea roboților, adică a programelor care se ocupă de trimiterea automată a mesajelor spam sau îndeplinirea acțiunilor automate, cum ar fi adăugarea utilizatorilor de pe rețelele sociale pe grupuri/pagini sau “like” postărilor.
  • Să plaseze postări comerciale cu ofertă explicită sau implicită de afacere sau a unui produs pe forumurile care abordează alte tematici, precum și pe paginile personale de pe rețelele sociale, site-urile web și în comentariile unei postări ale unei comunități sau a unei persoane fizice fără consimțământul acestora.
  • Să promoveze bunuri sau servicii terțe direcționate Partenerilor Blue Diamond și de instruire, altele decât cele specificate în Planul de Marketing și/sau aprobate de Blue Diamond prin intermediul poștei electronice sau alte canale.
  • Să organizeze diferite training-uri și webinarii cu taxă, care presupun primirea unui venit, cu scopul de a atrage Parteneri Blue Diamond.
  • Să promoveze link-urile pe pagina personală a Partenerului în campaniile publicitare plătite, cu excepția cazurilor când aceste link-uri se promovează prin intermediul propriului site, blog, pagină. Se permite promovarea surselor web personale unde este plasat un link către pagina personală a Partenerului.
  • Să cumpere în campaniile publicitare chestionare care utilizează cuvintele  «Blue Diamond» sau oricare altă imitație fonetică a denumirii “Blue Diamond.”